Veel gestelde vragen

Is lidmaatschap gratis?

We kennen twee soorten lidmaatschap, waarvan de ene gratis is. Dit houdt in dat je gratis een account kunt aanmaken met profiel met beperkte functionaliteit. Mocht je meer willen dan kun je opteren voor een betaalde vorm van lidmaatschap.

Kan ik zelf mijn account verwijderen?

Ja, je kunt zelf je account verwijderen. Je hebt dus volledige zeggenschap over je eigen digitale gegevens. Let op! Als je dit doet dan verwijder je zowel je account als alle aangemaakte inhoud die gekoppeld is aan je account. Wij kunnen daarna niet meer je account herstellen, je zult dus daarna zelf opnieuw een account moeten aanmaken. Let je wel op dat als je dit doet en je nog Premium toegang hebt je het geld niet automatisch terug krijgt.

Hoe veilig is jullie website?

Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat al onze system up-to-date zijn en hebben meerdere vormen van identificatie ingebouwd. Wij maken gebruik van een beveiligde verbinding tussen jou en onze website (SSL). Toch kunnen wij geen 100% garantie afgeven, dit bestaat ons inziens ook niet. Om te voorkomen dat wij teveel gegevens verzamelen, hebben wij ervoor gekozen om het betalingsverkeer via Paypal te laten verlopen. De bestanden die gebruikers uploaden worden via encryptie weergegeven zodat alleen ingelogde gebruikers inhoud kunnen zien. Het kopieren van een URL heeft dus weinig zin. Tevens kun je er zelf voor kiezen om de twee-staps verificatie in je account aan te zetten.

Ik ben mijn login gegevens kwijt, hoe kan ik deze weer terug krijgen?

Je kunt altijd via deze link: https://www.lovecafe.nl/wp-login.php?action=lostpassword naar een speciale pagina gaan om je gegevens weer op te vragen. Je zult wel toegang moeten hebben tot je eigen email account. Als je geen toegang hebt tot de email account waaraan je account gekoppeld is, en er is tevens geen koppeling met je Facebook account dan kunnen we je vragen om ons meer informatie toe te sturen zodat we je identiteit kunnen vaststellen.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Wij verkopen de persoonlijke gegevens van onze klanten niet, ook zijn ze niet inzichtbaar voor adverteerders op onze site. Gegevens zoals IP adressen, personalia e.d. worden alleen gebruikt voor website functionaliteit en meer niet. Wij kunnen wel een mailing versturen als je hiervoor toestemming hebt gegeven, maar dit is iets wat je zelf zult moeten activeren via je account.

Waarom moet ik steeds inloggen?

Dit is heel simpel, het is meer dan menselijk dat je vergeet uit te loggen en omdat we niet willen dat iemand anders toegang verkrijgt tot je account zul je steeds moeten inloggen.

Waarom is mijn account geblokkeerd?

Als je de gebruikersvoorwaarden schendt dan kunnen we je account blokkeren. Je zult dan met ons contact moeten opnemen met het verzoek om je account te deblokkeren.

Kunnen jullie mij helpen toegang te krijgen tot mijn account?

Je bent zelf verantwoordelijk voor de registratie van je account en de bijbehorende adres gegevens zoals bijvoorbeeld je email. Als je geen toegang meer hebt tot je email adres en er zijn geen andere gegevens in je account waarmee je kan aantonen dat een account van jouw is dan kunnen we je niet helpen.

Hebben jullie een kantoor?

Nee, we hebben een server ruimte en dat is eigenlijk alles. Daarmee houden we kosten zo laag mogelijk, en we zijn ook niet groot genoeg dat we een kantoor nodig hebben.

Kan ik mijn geld terug krijgen als het premium lidmaatschap mij niet bevalt?

Als het om een maandelijks lidmaatschap gaat niet, dit komt omdat je gebruik gemaakt hebt van de dienst. Een restitutie is dan simpelweg niet mogelijk.